اس ام اس برای نیمه شعبان ، اس ام اس نیمه شعبان مبارک تبریک جدید

اس ام اس برای نیمه شعبان

اس ام اس برای نیمه شعبان ، اس ام اس نیمه شعبان مبارک تبریک جدید
اس ام اس برای نیمه شعبان ، اس ام اس نیمه شعبان مبارک تبریک جدید همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اس ام اس برای نیمه شعبان

ما را به جز خیالت، فکرى دگر نباشد
در هیچ سر خیالى زین خوبتر نباشد
کى شبروان کویت، آرند ره به سویت
عکسى ز شمع رویت تا راهبر نباشد
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس پیامک نیمه شعبان

روشن شده عالم
همه ز نور تو
ره رهایی‌ها
باشد ظهور تو
اُمید من مولا
خورشید من مولا
یابن الحَسَن مولا
یابن الحَسَن مولا

اس ام اس نیمه شعبان

آن مُنجى مستضعفان آن مصلح کل
آن آفتاب معدلت مهر تفضُّل‏
آن رکن شرع و أصل دین و عین ایمان
آن وارث علم رسول و روح قرآن‏
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس نیمه شعبان

سحرگاهان نسیمى عیسوى دم
مشام خاکیان را کرد خرم
گلى در ماه شعبان زاد نرگس
که شعبان شد ز میلادش معظّم
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس نیمه شعبان مبارک

مهلت وصلم که نیست طاقت هجرم که نیست
پس تو بیـا و گره بـاز کـن از کار من
تـا کـه قبـولت فتـد گریــۀ ناقــابلم
گرچه سیاهم بزن خنده به رخسار من

اس ام اس برای تبریک عید نیمه شعبان

نخلــۀ خشکیــده‌ام بــار نــدارم ولی
شکر، خـدا را که شد کوه غمت بار من
گرچه نکردی ظهور من به حضور توام
طلعت پنهان توست شمع شب تار من
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک نیمه شعبان جدید

سلام من به کسی که ز کاخ رم آمد
به ریسمان محبت اسیر آقا شد
خدا چه بخت بلندی به او عطا فرمود
ز راه دور رسید و عروس زهرا شد
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک نیمه شعبان

کودکی نورس مپندارش که پیر آدم است
رهنمای آدم است و مقتدای عالم است
انبیا را اوّل است و اولیا را خاتم است
هم خطاب مبرم است و هم کتاب محکم است

اس ام اس های نیمه شعبان

زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست
با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست
ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم
یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک نیمه شعبان عاشقانه

دل شود امشب شکوفا در زمین
می زند لبخند شادی بر زمین
آسمان ِ دل تبسم می کند
روی ماهت را تجسم می کند
⇔⇔⇔⇔

پیامک تبریک نیمه شعبان اس ام اس

آید آن صبح درخشانى که من مى ‏خواستم
روشنى بخش دل و جانى، که من مى‏ خواستم
از نسیم جانفزاى گلشن آل رسول
بشکفد گل هاى بستانى که من مى ‏خواستم

اس ام اس نیمه شعبان ۹۸

هرچه تو گویی بـدم، باز نکـردی ردم
گرچـه فـراق رخت بـوده سـزاوار من
بس‌که گنـه کـرده‌ام نامه سیه کرده‌ام
وصل تو هم می‌شــود بـاعث آزار من
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس نیمه شعبان ۹۸

هم بدرد جان دوا هم زخم دل را مرهم است
نوح دل، یوسف لقا، موسی بیان، عیسی دم است
شیعه تنها مصلح کلّ بشر می‌داندش
عالم خلقت امام منتظر می‌داندش
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس نیمه شعبان ۹۷

اى دل! بشارت مى ‏دهم،خوش روزگارى مى ‏رسد
یا درد و غم طى مى ‏شود، یا شهریارى مى‏ رسد
گر کارگردان جهان، باشد خداى مهربان
این کشتى طوفان زده، هم بر کنارى مى ‏رسد

اس ام اس نیمه شعبان جدید

شمع دل عالمـی بــا همگان همدمی
دور تـو پـر می‌زنـد مـرغ دل زار مـن
«میثم» دار تــوام یـار نــه عـار توام
غیـر ثنـای شمـا نیست در آثـار مـن

Comments

Popular posts from this blog

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست