شعر از شکوفه های بهاری ، شعر کوتاه عاشقانه برای شکوفه های بهاری

شعر از شکوفه های بهاری

شعر از شکوفه های بهاری ، شعر کوتاه عاشقانه برای شکوفه های بهاری
شعر از شکوفه های بهاری ، شعر کوتاه عاشقانه برای شکوفه های بهاری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر از شکوفه های بهاری

آمدن مگر چطور می‌تواند باشد؟
غیر از این است که عطرت بپیچد و
من هزار بهار را
شاخه به شاخه
به پای آمدنت
شکوفه دهم…
⇔⇔⇔⇔

شعر شکوفه های بهاری

اگر تو امتداد بهار نیستی
پس این شکوفه‌های قلبم را از چه دارم
ببین چگونه عطر تن‌ت باران می‌شود
و من با بوی تو خلوت می‌کنم
اگر تو امتداد بهار نیستی
این پرنده چه می‌گوید دارد دور قلبم می‌چرخد
زمین می‌خورد بال‌ می‌زند قلبم تند می‌کوبد
و من می‌ترسم بگویم دوستت دارم
می‌ترسم زیاد به تو فکر کنم می‌ترسم
نامت را روی کاغذ بنویسم…

شعر درباره شکوفه های بهاری

تو را به ترانه‌ها بخشیدم
به صدای موسیقی به سکوت شکوفه‌ها
که به میوه بدل می‌شوند
و از دستم می‌چینند
تو را به ترانه‌ها بخشیدم با من نمان!
عمر هیچ درختی ابدی نیست
باید به جدایی از زندگی عادت کرد.
⇔⇔⇔⇔

شعر برای شکوفه های بهاری

بهار می تواند نام تو باشد
وقتی که در همهمه ی سبزِ دلم
دوستت دارم هایت
شکوفه می زنند
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه شکوفه های بهاری

من
بهار می‌شوم…
تو با لب‌هات…
بر تنم شکوفه بزن…

شعر نو شکوفه های بهاری

بهار،
زندگی جدید و زیبایی را
بر زمین ارزانی
داشته است
⇔⇔⇔⇔

شعر عاشقانه شکوفه های بهاری

ای‌عشق!
ما کِه ‌با تو کناری‌ گرفته‌ایم
سر سبز و‌ پرشکوفه ‌بدار
‌این ‌کرانه‌ را …
⇔⇔⇔⇔

شعر شکوفه های بهاری

از فشردن دست های گرم تابستانی تو
و دست های زمستانی من
چه پاییز های انتظار گذشت و گذشت
تا شکوفه های بهاری معتدل من و تو بر آمدند…

اشعار شکوفه های بهاری

شکوفه های بهاری
آواز قلب من است
عطر یک شکوفه ی بهار نارنج ات برای من کافیست
بهار، تا آمدنت را به انتظار بنشینم
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد شکوفه های بهاری

حیف نیست
بهار از سر اتفاق
بغلتد در دستم
آن‌ وقت تو نباشی ؟
⇔⇔⇔⇔

شعر شکوفه های بهار

هوس گذر
از کوی تو دارم
دلبر گرچه میدانم
که دیگر نیستی
حتی بهارانمون هم پاییز بود!

متن شعر شکوفه های بهاری

باز کن پنجره‌ ها را
که نسیم روز میلاد اقاقی‌ ها
را جشن می‌ گیرد
و بهار
روی هر شاخه، کنار
هر برگ شمع روشن کرده‌ ست
باز کن پنجره‌ ها را و بهاران را باور کن !
⇔⇔⇔⇔

شعری درباره شکوفه های بهاری

دستانم را بگیر
تا زودتر از بهار شکوفه دهم
تو خودت میدانی
گل مریم زیباترین است…
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره شکوفه های بهار

قرارمان همین بهار
زیر شکوفه های شعر …!
آنجا که واژه ها
برای تو گل می کنند
آنجا که حرف های زمین افتاده ام
دوباره سبز می شوند
وَ دست های عاشقمان
گره در کارِ سبزه ها می اندازند
قرارمان زیرِ چشم های تو !
آنجا که شعر
نم نم شروع می شود …!

شعری در مورد شکوفه های بهاری

آرزو دارم دلتون مثل بهار
پرشود از لحظه های ماندگار
زندگیتون خالی، از اندوه و غم
لحظه های شادمانیتون بیشمار

Comments

Popular posts from this blog

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست