متن در مورد روز چهارشنبه ، متن زیبا برای یه روز خوب + متن چهارشنبه سوری

متن در مورد روز چهارشنبه

متن در مورد روز چهارشنبه ، متن زیبا برای یه روز خوب + متن چهارشنبه سوری
متن در مورد روز چهارشنبه ، متن زیبا برای یه روز خوب + متن چهارشنبه سوری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد روز چهارشنبه سوری

ما بی پولا
چهارشنبه سوری
یک کیسه فریزر باد میکنیم
می ترکونیم والاا!!!!!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد روز چهارشنبه

محبوب من
از من بگذر
من از فردا در سوگ چهارشنبه‌های خاکستری
در سردترین جاده‌هایی که از آن عبور خواهم کرد
به یاد تو زیتون می‌کارم
قلب من به شکستن‌های بی‌دلیل عادت دارد
من بی‌بهانه عاشق می‌شوم
و بی‌بهانه می‌شکنم
محبوب من
از من بگذر.

متن درباره روز چهارشنبه

چهارشنبه سوری
افروختن آتش است
و من به احترام رسوم گذشتگان امشب را
کنار آتش برافروخته شده ی دلم ،
سـ ـحـ ـر می کنم ….
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد روز چهارشنبه

آتش روشن میکند
و میپرد از روی بختش
به خیالش باز میشود
گره های بسته
افسوس که هرسال آتش میزند
این چهارشنبه ی عجیب
همه ی آرزو ها را
و گره میخورد تا سال بعد
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای روز چهارشنبه

اصلا بیا تمام این حرف ها را فراموش کنیم
همه چهارشنبه ها که در راهی
من ذکر می خوانم
شاید
صبح شنبه را تو آغاز کنی!

شعر درباره روز چهارشنبه

بیاین آتیـــش روشن کنیم
که آخر ِ زمستونه
چارشنبه ی امسالیمون
حسابی آتیش بارونه
⇔⇔⇔⇔

متن برای روز چهارشنبه

چهارشنبه سوری ,
شبی بود و گذشت …
ماندم با , آتش بازیه
مدام چشمانت چه کنم ؟؟؟ …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره روز چهارشنبه

با یاد سرخی گونه هات
درخشـش چشمات
سوزاننـدگی لبـهات
داغــی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک

متن در مورد روز چهارشنبه سوری

برای همه چهارشنبه “سوری” بود
و برای او که تمام چهارشنبه های سالش سوخته بود
چهارشنبه” سوزی” …
می گفتند آتش پاک می کند …
و او وجودش را با آخرین کبریت سال پاک کرد …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد روز چهارشنبه

دلم برایت تنگ می شود
وقتی قرار است جنگ به خاور میانه کشیده شود
کشیده شود به انگشت های تو
به موهای عاشقم
و قرارگاه کوچکی که چهارشنبه است! …
⇔⇔⇔⇔

متن درباره روز چهارشنبه

چهارشنبه سوری داره میاد
شاخه های خشکیده دلتو
تو آتیش امروز بسوزون
تا گرم بشه دل مهربونت !

متن زیبا در مورد روز چهارشنبه

نه اینکه بی تو نخندم
نه اما به خدا تمام این خنده های خام بی خیال
به یک تبسم کوتاه دیدار چهارشنبه ها نمی ارزند
به تبسم ساعت نه صبح یا دقیقتر بگویم
نه وبیست دقیقه ی صبح
حالا اگر بانگ بیست و بهانه ی ساعت
در ازدحام واژه و وزن موازی ترانه نمی گنجد
گناهش به گردن تو
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای روز چهارشنبه

هیزم چارشنبه سوریت قلب سوزان من است
آب روی آتش دل اشک چشمان من است
برلبم جاری نباشد شعرتر بی عشق تو
باغ رویا بی تو خشک از خواب باران من است
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره روز چهارشنبه

انگار دیروز بود
انگار چند لحظه پیش بود
آسمان بغض خود را نمی شکست
چهارشنبه مرطوب می نمود
با شوق سیب به دیدار تو آمدم
البته این بعد ازشنیدن آوای پرنده ی صدای تو
از آن سوی سیم بود

متن برای روز چهارشنبه

چهارشنبه سوری چیست؟
روزیست تاریخی
که فقط ایرانی ها با انفجار خود
و دوستان و همسایگان
و مفقودالاثر شدن
ان روز را گرامی میدارند

Comments

Popular posts from this blog

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست