متن ادبی تولد برادر ، تبریک تولد برادر از راه دور + تبریک تولد خواهر به برادر

متن ادبی تولد برادر

متن ادبی تولد برادر ، تبریک تولد برادر از راه دور + تبریک تولد خواهر به برادر
متن ادبی تولد برادر ، تبریک تولد برادر از راه دور + تبریک تولد خواهر به برادر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن ادبی تولد برادر

برادر عزیزتر از جانم!
آبی آسمان خانه‌مان با تو صاف و زیباست.
از سال‌ها پیش روز جشن میلادت
در آسمان خانه به پرواز درمی‌آمدم
و چه وسیع بود شادی من از تولدت.
تولدت به اندازه آبی
و بی‌کرانگی آسمان مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد برادر شوهر

داشتن داداشی
مثل تو
توی زندگیم واقعا نعمت بزرگیه
تولدت مبارک
داداش خوبم!

متن ادبی تولد برادر بزرگتر

یه کیک خیلی خوش طعم،
با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تولد مبارک برادر عزیزم
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد برادر بزرگ

باشکوه‌ترین روز دنیا
روز تولد توست
و بهترین برادر دنیا تو هستی
تولدت مبارک برادر خوبم
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد برادرزاده

روز تولد تو را خوب یادم هست،
ستاره‌ها بیشتر ندرخشیدند،
پرستوها به خانه‌شان نرسیدند
و بلبل‌ها قشنگ‌تر آواز نخواندند!
تولدت مبارک برادری خودم

متن ادبی تولد برادر کوچک

برادر عزیزتر از جانم
وقتی به دنیا آمدی خداوند
با تمام عظمتش به زمین لبخند زد
و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید
عزیزم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد برادر کوچکتر

برادر عزیزم!
روز شکفتنت را
مانند تمامی سال‌ های پیش از این
با عشق و مهر تبریک می‌گویم
و امیدوارم
سال های سال
خوش و خرم زندگی کنی
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد برادر فوت شده

داداش گلم!
روزهای سال را ماه به ماه
و هفته به هفته می‌شمارم تا برسم به تولدت.
تا بهت بگم که چقدر دوستت دارم
و از اینکه تو برادرم هستی مفتخرم.
تولدت مبارک

متن ادبی تبریک تولد برادر

هدیه تولدت را فرستادم
پیش خود خود خدا!
لبخند بزن داداشی؛
هدیه‌ام این دعا بود
که همیشه لبخند بر لب داشته باشی.
تولدت مبارک بهترین برادر دنیا
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای تولد برادر

تبریک من ناچیز می‌نماید
در برابر سخاوت بی‌نهایت برادرانه تو.
به لطف بنگر
تبریک کوچکم را،
برادر بزرگوارم
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تولد خواهر شوهر

خواهر برادری ما
بهترین چیزی است
که تاکنون برایم
رخ داده تو بهترین هستی
تولدت مبارک داداش جون

متن ادبی برای تبریک تولد برادر

تولدت مبارک.
من چه خوشبخت بودم
که خدا داداشی چون تو را بهم داد
و تو چه خوشبختی
که من الان دارم تولدت را تبریک می‌گویم.
قدر مرا داشته باش داداش
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی تبریک تولد به برادر

جای یک برادر خوب را
هیچ کس دیگر
نمی‌تواند پر کند
برادر بی همتای من
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی درباره تولد برادر

باشکوه‌ترین روز دنیا
روز تولد توست
و بهترین برادر دنیا تو هستی
تولدت مبارک برادر خوبم

متن ادبی در مورد تولد برادر

تولدت آغاز زیبایی هاست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت می کنم
به پاس تمام خوبی هایت
بهترین ها را برایت آرزو می کنم
تولدت مبارک

Comments

Popular posts from this blog

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست