متن در مورد آینه ، نگاه در آینه و در آینه نگاه میکنم + من و آینه و عکس نوشته آینه

متن در مورد آینه

متن در مورد آینه ، نگاه در آینه و در آینه نگاه میکنم + من و آینه و عکس نوشته آینه
متن در مورد آینه ، نگاه در آینه و در آینه نگاه میکنم + من و آینه و عکس نوشته آینه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد آینه

اگر دنبال ناجی هستید
و منتظرید کسی
زندگی شما را دگرگون کند،
دفعه بعد به آینه
بیشتر دقت کنید.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد آینه و تنهایی

تو آینه را
می زنی
می‌شکنی
من دلگیر می‌شوم …
تو در همین خرده آینه ها
تکرار می‌شوی!

متن در مورد آینه زندگی

باز آ و در آیینه ی جان
جلوه گری کن
ما را ز غم هستی
بیهوده ، بری کن
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد آینه شکسته

من تو آینه هم حتی
تنها تو رو می بینم
پیش تو به آینده ؛
من همیشه خوشبینم !
هرجا که میرم انگار
عطر تن تو اونجاست
هرجا که تو کم باشی
واسم ته این دنیاست !
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد آینه ها

هرچه آیینه به توصیف تو جان کند نشد 
آه، تصویر تو هرگز به تو مانند نشد
گفتم از قصه عشقت گرهى باز کنم
به پریشانى گیسوى تو سوگند، نشد

متن در مورد آینه بغل ماشین

گوشه ابروی توست منزل جانم
خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد
تا چه کند با رخ تو دود دل من
آینه دانی که تاب آه ندارد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد آینه

تو نیستی
اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم
نبودی که برایت
بلیت سینما گرفتم
دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد آینه

من
از دلبستگی‌های تو
با آئینه دانستم
که بر دیدار خود
ای تازه گل
عاشق تر از مائی

متن کوتاه در مورد آینه

خانه را از دوش عشق برداشتم ،
عکس را از قاب ،
یاد را از تخت
و قلبم را از کنار آینه ات .
دوستی ، چمدانی شد برای من
تا قشنگیِ زندگی برای تو بماند
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی در مورد آینه

گاه یک ستاره
یک ستاره گاهی
می‌تواند حتی در کف یک پیاله آب
خواب هزار آسمان آسوده ببیند!
آن وقت تو می گویی چه …؟
می گویی یک آینه
برای انعکاس علاقه
کافی نیست !؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره آینه زندگی

جهان
همانند یک آینه است
آنچه را که در درون خود احساس می کنید
در دنیای بیرونی باز می یابید
و دقیقا به همین خاطر است
که برای اصلاح زندگی
باید از درون خود آغاز کنیم

متن درباره آینه شکسته

سلام‌هایم را
به عطر و آینه آغشته می‌کنم
هر روز
چقدر پنجره‌ات
برای سر زدن یک نسیم جا دارد؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره آینه ها

چراغی در دست
چراغی در دلم.
زنگارِ روحم  را صیقل می زنم
آینه ئی برابرِ آینه ات می گذارم
تا با تو
ابدیتی بسازم!
⇔⇔⇔⇔

متن های زیبا در مورد اینه

کاش آن آینه ئی بودم من
که به هر صبح تو را می دیدم
می کشیدم همه اندام تو را در آغوش
سرو اندام تو
با آن همه پیچ
آن همه تاب
آنگه از باغ تنت می چیدم
گل صد بوسه ی ناب.

متن هایی در مورد آینه

تا آینه جمال تو دید و تو حسن خویش
تو عاشق خودی ز تو عاشق تر آینه
از روی تو در آینه جان ها شود خیال
زین روی نازها کند اندر سر آینه

Comments

Popular posts from this blog

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست