تعبیر خواب گرفتن نان خشک از مرده

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد تعبیر خواب نان دادن و نان گرفتن از مرده صحبت کنیم.شاید شما هم عزیزانی را داشته باشید که در قید حیات نیستند و این خواب را دیده باشید.

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده چیست

آن گونه که از تعبیر بزرگان تعبیر خواب بر می آید دادن هر چیزی به مرده بد است و گرفتن هر چیزی نیز خوب است.یعنی اگر ما در خواب به مرده نان بدهیم خوب نیست و گرفتن نان از مرده بسیار خوب است.
حضرت دانیال معتقد است که اگر در خواب از مرده نان بگیرید بسیار خوب است و به شما مالی می رسد از جایی که اصلا فکرش را هم نمی کنید.به طور کلی گرفتن هر نوع خوردنی از مرده روزی حلال و فراوان است.
منوچهر مطیعی معتقد است که گرفتن هر چیزی در خواب از مرده خوب است و اگر نان از مرده بگیریم روزی فراوان و حلال به شما می رسد.

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده

تعبیر خواب گرفتن نان از مرده

محمد بن سیرین معتقد است که گرفتن نان و قرآن و غذا در خواب از مرده خیلی خوب است. اگر به شما قرآن داد که شما در اطاعت خدا پیشی می گیرید و گرفتن نان و غذا هم اشاره به روزی فراوان شما دارد.
امام جعفر صادق ع دیدن نان در خواب را خوب می دانند و بر خیر و برکت و ولایت و مال حلال و عیش خومش تعبیر می کند و گرفتن نان از مرده روزی حلال است.
ابراهمی کرمانی گرفتن نان از مرده را عیش و نعمت تعبیر می کند.اگر مرده به شما نان جو داد نشان پارسایی است و اگر نان برنج به شما داد تعبیرش کار و تلاش توام با موفقیت است.
تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده
ابراهمی کرمانی گرفتن نان عدس و باقلا و نخود از مرده تمام شدن غم و اندوه می داند.به طور کلی گرفتن نان در خواب از مرده دلیل بر خیر و برکت است.اگر مرده به شما نان سفید است تعبیرش ثروت زیاد است.
تعبیر خواب گرفتن نان سیاه از مرده ثروت کم است.اگر در خواب دیدید که مرده نان می پخت و سپس به شما داد تعبیرش این است که در کارها موفق می شوید.
تعبیر خواب گرفتن نان خشک از مرده غلبه بر دشمنان است و گذفتن نان تازه تمام شدن دوره بد زندگی شما است.

Comments

Popular posts from this blog

چرا در تابستان با کولرآبی خون دماغ می شویم؟

متن رفیق تولدت مبارک طولانی ، متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست و رفیق

تعبیر خواب دیدن غیبت ، معنی دیدن غیبت در خواب های ما چیست